Parteneri media

siglaalb.jpg

Pe 14 august 2007 s-a nascut SMART FM – raspunsul firesc la necesitatea prezentei intr-o metropola ca Bucuresti a unui post de radio care sa educa elita locuitorilor. Un radio premium, adult in continut, personalitate, stil, atitudine, informatie si muzica, intelectual in intentie si realizare, o alternativa credibila si cu influenta locala.

Programele SMART FM vin sa completeze in mod profesionist o pozitie care e cerea demult ocupata si sa satisfaca gusturile si nevoile unei ategorii de ascultatori avand varsta de peste 25 de ani, venituri medii
si mari, educatie medie si superioara; acea generatie care recunoaste si preciaza valoarea in orice forma.

Grila de programe cuprinde: muzica, stiri generale si culturale, misiune matinala, talk show-uri, emisiuni pe teme delicate. Formatul les defineste SMART FM drept un GOLD RADIO. Aspect reflectat mai ales la nivel muzical, unde excelenta va ramane principalul criteriu de selectie. Postul difuzeaza cele mai bune piese din toate timpurile, indiferent de genul muzical.

Cele mai actuale subiecte sunt aprofundate in emisiunile de analiza si dezbaterile neconventionale pe teme culturale si stiintifice, unde comentariile acide devin corozive doar daca sunt argumentate.

Descopera-ne pe 107.3 FM!

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

rs.gif

ResponsabilitateSociala.ro este un program care isi propune sa convinga companiile romanesti sa investeasca in dezvoltarea societatii si a comunitatilor in care functioneaza. Site-ul cuprinde stiri, studii de caz si articole despre CSR in Romania. Programul este realizat de agentia de consultanta in comunicare online Selenis, cu sprijinul partenerilor principali BRD Groupe Societe Generale si Orange Romania si al sponsorilor Tuborg Romania si Carpatcement Romania.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

banner_120x120_green.gif

Green Report este lider pe piaţa informaţiilor de mediu, acoperind toate canalele de comunicare media. Revista, portalul de ştiri şi emisiunea TV poziţionează iniţiativa Green Report în centrul afacerilor de mediu, investiţiilor în dezvoltarea durabilă şi în protecţia mediului.

Business-ul de mediu este în continuă schimbare. Oportunităţi noi şi importante de investiţii şi profit apar în fiecare zi. Echipa Green Report vă oferă aceste informaţii prin toate canalele de comunicare, dar şi prin organizarea de evenimente profesioniste. Proiectele de responsabilitate socială pe care le realizăm completează dorinţa noastră de a aduce o schimbare vizibilă în atitudinea faţă de protecţia mediului înconjurător în România.

Green Report este singura revistă de afaceri pentru industria mediului din România şi cea mai bună soluţie pentru a fi informat şi a vă face cunoscut. Portalul Green Report este la ora actuală cel mai important instrument de informare şi comunicare pentru actorii de pe piaţa de mediu.„Green Report” este prima emisiune informativă de mediu din România. În fiecare săptămână, echipa „Green Report” va aduce interviuri, ştiri, reportaje, concursuri, opinii şi sfaturi ecologice.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
sigla-cariere-2007.jpg

CARIERE este o publicatie de nisa care cultiva viata profesionala. Subiectele abordate au in prim plan viata si cultura manageriala. Este o revista – partener, menita sa stea pe biroul managerilor (atat cei de resurse umane, cat si cei de management general) ca o sursa la indemana pentru inspiratie, pentru reper, pentru bunele decizii. Revista CARIERE a fost mereu un trend-setter. A generat nevoia de informatie intr-un domeniu, iar acum o alimenteaza consistent.

CARIERE vorbeste unui public educat, cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, cu venituri peste medie si care ocupa functii de management.

Cititorul nostru se caracterizeaza prin aspiratia la evolutie, spirit autodidact, ambitie. Are modele care il inspira in plan uman si profesional si inspira la randul sau. Are opinii, voteaza si intelege sa aiba un rol activ in lume. Este motivat de reputatie, bani, succes, este permanent in criza de timp.

Cu o forma de prezentare aliniata la structura editoriala si la nevoia de informare a cititorului, revista este un produs media diferentiat printr-un continut dinamic, actual, in tendinte, guvernat de o intelegere corecta a fenomenelor si proceselor abordate.

Trei dintre cele mai citite sectiuni ale revistei sunt:

· Rubrica „Role Model„, care gazduieste interviul central al revistei. Personalitatile prezentate se evidentiaza prin originalitatea stilului, prin consecventa cu care si-au construit cariere sau prin performante culturale. Chiar daca un astfel de model nu poate fi reprodus intocmai , el ii poate insufleti si inspira pe cei dispusi sa accepte ca inca nu stiu totul.

· Sectiunea „Trend„, care prezinta fenomene sau primele semne ale unor procese care stau sa se nasca, directii: catre ce se indreapta managementul, organizatiile, societatea, lumea?

· Rubrica „Atitudini„, care isi propune sa adapteze conceptul de leadership la specificul organizatiilor romanesti, in ton cu nivelul economiei si al mentalitatilor actuale. Rubrica ii incurajeaza pe managerii din varful companiilor sa isi dezvalui propriile cautari, impliniri si esecuri in procesul de transformare din manageri in lideri.

Cea mai raspandita forma de distributie a revistei este pe baza de abonament in timp ce forma clasica de vanzare, prin magazinele specializate de presa este abordata selectiv (in special in magazine InMedio sau mari centre comerciale si de business).

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Postul de Radio Student FM a fost infiintat in data de 22 noiembrie 2004, de catre Asociatia Liga Student FM Bucuresti, cu emisie doar pe internet, pentru informarea studentiilor cu privire la activitatile din lumea universitara si nu numai. In ianuarie 2005 asociatia a obtinut licenta de emisie in baza acordului cu CNA, pe frecventa 103,4 MHz, activitatile outdoor derulate de postul de radio desfasurandu-se pentru inceput in zona campusurilor universitare Regie-Grozavesti-Leu din Bucuresti.

Pe parcursul primului an de emisie in FM, prin informatiile transmise si prin participarea in calitate de partener media la evenimentele din lumea sudenteasca, Student FM a creat o punte de legatura cu tinerii aflati la studii in Bucuresti, dar si cu cei din alte campusuti universitare din tara care asculta postul de radio pe internet. In noiembrie 2006 Student FM a obtinut marirea de putere necesara emisiei pe toata suprafata municipiului Bucuresti, aceasta extindere insemnand totodata si un nou inceput pentru postul de radio, dar mai ales pentru publicul tinta al radioului format din tinerii de toate varstele care tind sa devina studenti, studentii sau simt nevoia de a mai fi inca o data studenti.

Spre deosebire de celelalte cateva radiouri studentesti din tara, Student FM a urcat de la stadiul de „college station”, formatul de radio realizat in totalitate de studenti si dedicat strict tinerilor dintr-o anumita universitate sau dintr-un campus, la stadiul de radio profesionist, cu o echipa de tineri cu experienta in domeniu, cu un mamagement oraganizat si cu o calitate a sunetului si a programelor care se ridica la nivelul radiourilor de top din Bucuresti. Student FM ofera informatii pentru studentii ascultatori, dar poate fi ascultat de oricine doreste un program dinamic si cele mai noi hituri ale muzicii dance.

Genurile muzicale promovate de Student FM sunt in mare parte din zona dance, dar ne propunem sa atragem si sa promovam cat mai multa muzica buna si foarte buna realizata si de catre tinerii DJ din Romania.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

dordeduca este un webzine de evenimente si destinatii catre care va indeamna sa va antrenati cat mai des pasii departe de canapea, o solutie pentru planificarea timpului liber petrecut in afara contextului urban de domiciliu.

Avem o lista generoasa de evenimente (festivaluri, concerte etc), stiri de calatorie si review-uri de evenimente.
Suntem aici ca sa nu va lasam sa stati prea mult pe-acasa, incercand sa oferim semenilor cat mai multe scuze sa-si paraseasca urbea in scopuri recreative, ferm hotarati sa ingenunchem sedentarismul sub bocanci si sandale cu multi km la bord.

Dordeduca este un proiect al Asociatiei Mioritics.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: