Case study

“Tu şi Umbrela Verde–Mereu Aproape” sau cum să păstrăm România curată

In 2007, in parteneriat cu Fundatia „Mereu Aproape” şi “Ministerul Mediului şi Dezvoltării Durabile”, compania URBB a lansat programul de mediu “Tu şi Umbrela Verde–Mereu Aproape”. Programul are drept obiectiv informarea, educarea şi responsabilizarea românilor în ceea ce priveşte starea mediului înconjurător ca efect al propriilor lor acţiuni. “Tu şi Umbrela Verde – Mereu Aproape” îşi propune să acţioneze în principal la nivelul mentalităţilor şi să schimbe atitudinea greşită a românilor faţă de natură.

Pentru că vrem să păstrăm România curată, alături de partenerii noştri, ne-am propus să schimbăm în primul rând o mentalitate profund greşită – gestul meu nu contează, ocrotind în final ceva extrem de preţios pentru noi toţi: viaţa într-un mediu sănătos” Shachar Shaine, Preşedinte URBB.

Sub sloganul “Să păstrăm România curată!”, tradus prin protejarea tuturor elementelor care compun natura ţării noastre, programul include o serie de acţiuni pe diverse problematici de mediu, punând însă un accent sporit pe coordonata de informare-responsabilizare.

Site-ul www.umbrelaverde.ro reprezinta un loc de întâlnire virtual al tuturor celor care consideră că protejând mediul înconjurător, protejează viaţa. Vizitatorii pot descoperi informaţii utile despre mediu, putând însă să împărtăşească propriile lor experiente si observaţii.

Petrom CSRPetrom „Respect pentru Viitor”


· Petrom este compania care investeste cel mai mult in programe de responsabilitate sociala în Romania: cca 16 milioane de euro investiti numai in ultimii 3 ani. Si cum responsabilitatea sociala este parte integranta din strategia companiei, Petrom a dezvoltat in acest an o platforma de responsabilitate sociala: „Respect pentru Viitor”, pe care construieşte fiecare program de CSR.

· Responsabilitatea pe care Petrom o poarta fata de societate incurajeaza compania sa investeasca in programe cu rezultate pe termen lung, care promoveaza o atitudine cu beneficii pentru viitor.

„Respect pentru Viitor” este un amplu program initiat de Petrom, la începutul anului 2007, prin care raspunde nevoilor societatii si mediului înconjurator.

„Respect pentru Viitor” este concretizarea principiilor Petrom, care stau la baza dezvoltarii durabile. Petrom crede ca nevoile prezentului pot fi satisfacute cu respect pentru generatiile viitoare si pentru aceasta au ales sa trateze aspectele legate de mediu si cele sociale ca parte integranta a conduitei de business.

Doua proiecte ample au fost lansate anul acesta pe platforma Petrom „Respect pentru viitor”: „Parcurile Viitorului” si „Resurse pentru viitor”.




Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: